Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2012

Λάμπουρας: το αποτέλεσμα θα έρθει! έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου και τον προπονητή μου!.

Καθημερινά ο υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Λάμπουρας βρίσκετε στο γήπεδο!!!


Καθημερινά ο υπεύθυνος του ποδοσφαιρικού τμήματος κ. Λάμπουρας βρίσκετε στο γήπεδο και παρακολουθεί της προπονήσεις του παιδικού και Ανδρικού τμήματος της ομάδας του της  ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Σάμου και δηλώνει λάτρης!!! του καλού ποδοσφαίρου.
Όσο για την αυριανή αναμέτρηση με την ΕΝΩΣΗ για το θεσμό του Κυπέλλου δηλώνει: καλά να είμαστε και το αποτέλεσμα θα έρθει! έχω εμπιστοσύνη στους παίκτες μου και τον προπονητή μου και θα απολαύσουμε ένα τοπικό ντέρμπι ανάμεσα στην ομάδα μου και την πρωταθλήτρια Σάμου η οποία είναι και η περσινή κυπελλούχος του θεσμού! ελπίζω να δούμε καλό παιχνίδι από όλες της πλευρές και να κερδίσει το ποδόσφαιρο! για να μην ασχολούμαστε με άλλα πράγματα... ο κάθε ένας από την πλευρά του να κάνει καλά αυτό που του αναθέτουν να κάνει μέσα στον αγωνιστικό χώρο και τότε θα αναβαθμιστεί και το ποδόσφαιρο που παίζουμε και η ομάδες μας, αλλά και τα πρωταθλήματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου