Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2012

Πανηγυρισμοί για το 4ο γκολ του Α.Ο ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ από τον σκόρερ Χρήστο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ.


Πανηγυρισμοί για το 4ο γκολ του Α.Ο ΠΟΛΥΚΡΑΤΗ από τον σκόρερ Χρήστο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ τους συμπαίκτες του και τους φιλάθλους στο 89 λεπτό του αγώνα!!! ένα γκολ όμως που στην συνέχεια ακυρώθηκε μέσα στα αποδυτήρια διότι δεν έγινε ποτέ σέντρα και δεν ακούστηκε το σφύριγμα του διαιτητή που να έδειχνε την λήξη του αγώνα όπως κανονικά γίνετε!

Δήλωσαν:
ΚΑΛΑΤΖΗΣ Γιώργος: όταν τον ρώτησα τη έγινε; τη έδωσες; μου είπε γκολ! εγώ στην αρχή της φάσεις είδα πως σφύριξε επιθετικό φάουλ και σταμάτησα! τώρα, δεν ξέρω τίποτα άλλο θα δούμε τη θα γράψει.
ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Χρήστος: εγώ σταμάτησα για μια στιγμή και μου είπε παίζετε! έκανα γκολ και τον ρώτησα τη έδωσες; και μου είπε γκολ!!! το άκουσαν και οι συμπαίκτες μου και το πανηγυρίσαμε με τους φιλάθλους μας και όταν επιστρέψαμε στον αγωνιστικό χώρο είδαμε τον διαιτητή να φεύγει για τα αποδυτήρια δεν ξέρω τίποτα άλλο θα δούμε τη θα γράψει.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου