Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2010

Στείλτε αυτό το ανέκδοτο! Στείλτε μας το δικό σας ανέκδοτο


Στείλτε αυτό το ανέκδοτο!
Στείλτε αυτό το ανέκδοτο!

Στείλτε μας το δικό σας ανέκδοτο

Στείλτε μας το δικό σας ανέκδοτο


===========================================================

- Γιατί δυο ξανθιές έριξαν το αυτοκίνητο στο ποτάμι;
- Για να σβήσουν το φλας!


===================================================================

Κάνουν δύο φίλοι το μπάνιο τους όταν περνάει μπροστά τους μία 2μετρη, ξανθιά θεογκόμενα.
- Ρε, κοίτα μία θεογκόμενα που περνάει. Γερμανίδα θα είναι.
- Τί λες ρε μαλάκα! Σουηδέζα είναι η κοπέλα!
Στο μεταξύ η γκόμενα μπαίνει στην θάλασσα και φωνάζει:
- Χανς, Χανς!
- Να ρε, τον Γερμανό γκομενό της φωνάζει το κορίτσι! Γερμανίδα είναι!
Και η ξανθιά:
- Χάνς, Παναή, χανς! Το νερό ίνι υπέροχου!

======================================================================

Περπατά ένας άνδρας στον δρόμο και βλέπει δύο Πόντιους.
Ο ένας διαβάζει ένα γράμμα και ο άλλος του κλείνει τα αυτιά.
Παραξενεμένος ο περαστικός σταματά και τους ρωτάει.
- Τί κάνετε εκεί;
- Να, λέει ο Πόντιος. Έλαβα ένα γράμμα και επειδή δεν ξέρω να διαβάζω το έδωσα στον φίλο μου να μου το διαβάσει.
- Και γιατί του κλείνεις τα αυτιά;
- Για να μην ακούει τί μου γράφουν!


================================================================

Το μικρό κοριτσάκι ρωτάει τη μητέρα της:
- Πως εμφανίστηκε η ανθρώπινη φυλή;
Η μητέρα της απάντησε:
- Ο Θεός έφτιαξε τον Αδάμ και την Εύα, εκείνοι έκαναν παιδιά, τα παιδιά τους έκαναν κι άλλα παιδιά, και έτσι συνεχίστηκε η δημιουργία του ανθρώπινου γένους.
Δύο μέρες μετά το κοριτσάκι ρώτησε τον πατέρα της την ίδια ερώτηση. Ο πατέρας απάντησε:
- Εκατομμύρια χρόνια πριν, υπήρχαν οι μαϊμούδες, από τις οποίες εξελίχτηκαν σιγά σιγά οι άνθρωποι.
Το κοριτσάκι μπερδεμένο πάει στη μητέρα της:
- Μαμά, πώς γίνεται εσύ να μου είπες ότι τους άνθρωπους τους δημιούργησε ο Θεός και ο μπαμπάς να μου είπε ότι οι άνθρωποι εξελίχτηκαν από τις μαϊμούδες;
Και η μητέρα της απαντά:
- Αγάπη μου, είναι πολύ απλό. Εγώ σου είπα για τη δική μου καταγωγή και ο μπαμπάς σου για τη δική του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου