Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Τέλος, εμείς ήμασταν Ξάνθη, όταν κάποιοι δεν ήξεραν κατά πού πέφτει η περιοχή μας…

«Παιδοβούβαλος»

22-08-2011
Στο xanthireds έφτασε σήμερα το μεσημέρι mail με υπογραφή «Παιδοβούβαλος». Το δημοσιεύουμε ασχολίαστο, όπως ασχολίαστη μεταφέραμε και την ανακοίνωση της ΠΑΕ SKODA ΞΑΝΘΗ:
«Το παράδοξο είναι ότι αν και είμαι παιδοβούβαλος, εντούτοις βρίσκω παντελόνια στα μέτρα μου, ενώ άλλοι -καλογυμνασμένοι και ματσό- μάλλον δεν βρίσκουν. Ποιους εννοώ; Αυτούς που δεν έχουν τα κότσια να πουν ‘’ναι, είμαι ο τάδε κι έχω πρόβλημα με τον τάδε’’. Με ονόματα και διευθύνσεις και όχι εκτοξεύοντας, ανώνυμα κι ανυπόγραφα, προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Για να μη μιλήσω για κάτι άλλους που βάζουν μπροστά το αφεντικό τους και του λένε διάφορα για να κάνει ντα τους ‘’κακούς’’ και να περιφρουρήσουν τη θεσούλα τους. Αν είσαι παιδοβούβαλος, διορθώνεται, με δίαιτα. Αν είσαι ρουφιάνος, τσιράκι και ‘’yesman’’ πώς διορθώνεται; Με μεταμόσχευση ήθους; Αναφέρομαι σε αυτούς που παραπληροφορούν το αφεντικό τους και τον ενημερώνουν λάθος, καθώς όλη η Ξάνθη ξέρει ότι δεν μ’ αρέσει το… σουτζούκ λουκούμ, αλλά οι καργιόκες! Μάλιστα, χθες βράδυ έφαγα ένα κουτί από δαύτες και έτσι στον ύπνο μου έβλεπα διάφορα… Είδα, για παράδειγμα, ότι ήταν κλεισμένοι σ’ ένα δωμάτιο μερικοί κύριοι καλογυμνασμένοι και κάτι έλεγαν για τον ‘’μεγάλο’’, ‘’άμα το μάθει ο μεγάλος, τη βάψαμε’’, ‘’είναι αλήθεια ότι ο μεγάλος;…’’ και διάφορα τέτοια... Για ποιον μεγάλο μιλούσαν; Θα σας γελάσω… Τι ακριβώς έλεγαν; Δεν έχει σημασία, όνειρο ήταν εξάλλου…
Κάπου μέσα στη νύχτα η βαρυστομαχιά με ξύπνησε. Όταν ξαναέπεσα στο κρεβάτι, είδα κι άλλο όνειρο: ότι χιλιάδες Ξανθιώτες έσπευσαν ν’ αγοράσουν εισιτήρια διαρκείας για να δουν τον παιδοβούβαλο! Εδώ και μήνες περίμεναν κάποιο… γιγαντιαίο όνομα και χθες, επιτέλους, η ΠΑΕ εξέδωσε την ανακοίνωση που όλοι περίμεναν. Κάπου εκεί ξύπνησα… Με έπιασε μια λιγούρα, ήθελα να χτυπήσω κάνα σουτζουκάκι. Βλέπετε, την Παρασκευή στα Πηγάδια εγώ δεν έκατσα να τσιμπήσω κάτι, γι’ αυτό και μ’ έπιασε μια πείνα, αλλά μάλλον το αφεντικό του… εστιατορίου δεν ενημερώθηκε σωστά. Επίσης, εγώ μεγάλωσα σε χωριό, πλην όμως η μητέρα μου, μιας και κάποιος την ανέφερε, με έμαθε να μην μιλάω κοροϊδευτικά για τον απέναντι. Επίσης, εγώ στην Ξάνθη έχω φίλους, πολλούς και καλούς, όχι υποτακτικούς. Επίσης, εγώ είμαι αρθρογράφος και δεν το παίζω επιχειρηματίας. Οι επιχειρηματίες γιατί το παίζουν αρθρογράφοι; Επίσης, μπορεί να μην πήγα σε ακριβά σχολεία αλλά γνωρίζω α-ακριτική ΠΑΕ δεν σημαίνει ότι δεν υπόκειται σε κριτική! Τέλος, εμείς ήμασταν Ξάνθη, όταν κάποιοι δεν ήξεραν κατά πού πέφτει η περιοχή μας…
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
(στο blog σας αναφέρομαι -αυτό ευχαριστώ- όχι την ΠΑΕ, που λέει ότι με φιλοξενεί. Εκτός αν έχω μείνει ποτέ στο ΛΕ ΣΑΛΕ και δεν το θυμάμαι!)».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου