Κυριακή 21 Αυγούστου 2011

«Αξίζω ευκαιρία από τον Σάντος»

20-08-2011
Ο Θ. Βασιλακάκης στέλνει, μέσω της «SD», μήνυμα στον προπονητή της Εθνικής, Φερνάντο Σάντος, ενώ αποκαλύπτει σε ποια ελληνική ομάδα πιστεύει ότι θα έπαιρνε περισσότερες ευκαιρίες.
Η «SD» συνάντησε στο περιθώριο της χθεσινοβραδινής εκδήλωσης τον Θοδωρή Βασιλακάκη και ο φέρελπις μέσος της Ξάνθης μίλησε κατ' αρχάς για την εικόνα της ομάδας του, σε μια προσπάθεια να καθησυχάσει τον κόσμο.

«Δεν πρέπει να κοιτάζουμε τα φιλικά, αυτά διεξάγονται για να βγάζουν συμπεράσματα οι προπονητές. Η ομάδα θα είναι έτοιμη όταν πρέπει, θα είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα της πρεμιέρας με τον ΠΑΟΚ», είπε ο Βασιλακάκης.

Ερωτηθείς για το γεγονός ότι την πρώτη του χρονιά στην Ξάνθη κατέγραψε 11 συμμετοχές και τη δεύτερη 23, δείγμα της προόδου του, αποκρίθηκε ότι «εγώ κοιτάζω να κάνω τη δουλειά μου και είναι θέμα του προπονητή μου η συμμετοχή μου στην ενδεκάδα».

Ο Βασιλακάκης δεν έκρυψε ότι εν όψει του Euro 2012 η Εθνική Ανδρών είναι στις σκέψεις του. Οπως είπε: «Ναι, υπάρχει σαν σκέψη μου, αλλά ο καθρέφτης όλων των ποδοσφαιριστών είναι το γήπεδο. Θεωρώ ότι αξίζω να πάρω μία ευκαιρία από τον κύριο Σάντος».

Φυσικά, η κουβέντα δεν θα μπορούσε να μην πάει και στα κατά καιρούς θρυλούμενα περί ενδιαφέροντος των μεγάλων ομάδων για την απόκτησή σου. «Ηταν περισσότερο σενάρια μάνατζερ και δημοσιογράφων», είπε, «εγώ είμαι συγκεντρωμένος στην ομάδα μου».

Οταν ρωτήθηκε, πάντως, σε ποια ομάδα θεωρεί ότι θα μπορούσε να έχει περισσότερες προοπτικές, η απάντησή του ήταν: «Στον Παναθηναϊκό, που δίνει ευκαιρίες στους Ελληνες παίκτες, όπως φάνηκε και από το πόσοι ποδοσφαιριστές του ήταν στην Εθνική που κατέκτησε το Euro, αλλά κι επειδή λόγω των οικονομικών προβλημάτων κοιτάζει περισσότερο τους νέους. Το ίδιο και η ΑΕΚ. Ο Ολυμπιακός επειδή έχει μεγαλύτερη οικονομική άνεση προτιμά μεγάλα ονόματα και είναι πολύ δύσκολο για κάποιον νέο να καθιερωθεί στην ομάδα του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου