Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Γκσπούρνιγκ : γνωρίζει καλά τους άτυπους κανόνες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο.

Η ομάδα πρέπει να κοιτάξει το αύριο!!!

«Σέβομαι τις αποφάσεις της ομάδας μου»

01-08-2011
Κάθε επαγγελματίας ποδοσφαιριστής γνωρίζει καλά τους άτυπους κανόνες που υπάρχουν στο ποδόσφαιρο. Κανόνες που στην περίπτωση Γκσπούρνιγκ γίνονται εύκολα κατανοητοί και αποδεκτοί. Κανείς δε μπορεί να κατηγορήσει την διοίκηση της Ξάνθης για την απόφασή της να αφήσει στο περιθώριο τον -κατά γενική ομολογία- καλύτερο τερματοφύλακά της. Η ομάδα πρέπει να κοιτάξει το αύριο, ένα αύριο που αργά ή γρήγορα θα βρει τις δυο πλευρές χωριστά.

Ο Μίκαελ Γκσπούρνιγκ μιλάει στο Χanthi Reds και δείχνει συνειδητοποιημένος με τις τελευταίες εξελίξεις.

Μίκα, ο αποκλεισμός σου από την αποστολή της Κύπρου είναι ένα μήνυμα για εσένα για το τι θα ακολουθήσει;

«Το ότι δεν πήγα στην Κύπρο είναι απόφαση την οποία και σέβομαι. Δεν έχω κανένα πρόβλημα, η ομάδα είναι συνεπής απέναντί μου, όπως το ίδιο και εγώ. Σε κάθε προπόνηση δίνω το 100% και θα κάνω το ίδιο μέχρι να τελειώσει το συμβόλαιό μου που όπως γνωρίζετε λήγει τον Δεκέμβριο».

Δηλαδή δε σε ενόχλησε καθόλου;

«Δε λέω αυτό, φυσικά και στενoχωρήθηκα, νομίζω ότι είναι φυσιολογικό κάτι τέτοιο. Αλλά δε μπορώ να κάνω κάτι για αυτό. Αν ήταν στο χέρι μου φυσικά και θα ήθελα να αγωνίζομαι κανονικά όπως και δουλεύω κανονικά στις προπονήσεις, δεν άλλαξε κάτι για εμένα».

Υπάρχει κάποια εξέλιξη όσον αφορά το μέλλον σου;

«Αυτήν την στιγμή είμαι παίκτης της Ξάνθης, σέβομαι τις αποφάσεις της ομάδας μου και δε θα ήθελα να αναφερθώ σε τίποτε άλλο. Θα πρέπει να ξέρει ο κόσμος ότι εγώ δουλεύω κανονικά και αν χρειαστεί είμαι έτοιμος να βοηθήσω την ομάδα μου. Σας ευχαριστώ πολύ».

Θα πρέπει να αναφέρουμε εδώ ότι χθες κυκλοφόρησαν εκ νέου φήμες στην Θεσσαλονίκη ότι ο ΑΡΗΣ είναι έτοιμος να κινηθεί για την απόκτησή του σε περίπτωση που παραχωρηθεί με μεταγραφή ο Σηφάκης.


Πάτησε Κύπρο

Στην Λευκωσία βρίσκεται από το μεσημέρι της Κυριακής η αποστολή της Skoda Ξάνθης όπου και θα διαμείνει για επτά μέρες. Το απόγευμα της Κυριακής η ομάδα έκανε την πρώτη της προπόνηση στο ΓΣΠ και την Τρίτη θα δώσει φιλικό με αντίπαλο τον Ολυμπιακό Λευκωσίας.

Η Skoda Ξάνθη θα συμμετάσχει σε τουρνουά, όπου θα παρευρεθούν οι ΑΕ Λεμεσού, ο Άρης Λεμεσού και η Ένωση Νέων Παραλιμνίου. Μάλιστα, αυτά τα ματς δεν θα είναι απλά φιλικά για τις κυπριακές ομάδες, αφού το τουρνουά διοργανώνεται προς τιμήν των αδικοχαμένων αδερφών Χριστοφόρου

Φιλικό με «Λουτσιάνο»

Σύμφωνα με πληροφορίες του xanthi reds η ομάδα της Ξάνθης -εκτός του φιλικού με την Κέρκυρα που είναι προγραμματισμένο στις 10 Αυγούστου- θα δώσει και άλλα φιλικά μέσα στον ίδιο μήνα. Ένα από αυτά είναι με την Καλλονή. Να θυμίσουμε εδώ ότι στην ομάδα της Λέσβου προπονητικό δίδυμο είναι δύο δικά μας παιδιά, ο Λουτσιάνο ντε Σόουζα και ο Προκόπης Καρτάλης.

Καλό μήνα!!!
πηγή: ( Xanthi Reds Αθλητική Εφημερίδα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου