Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2018

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΥΧΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ

Πολλές φορές ένα ευχαριστώ δεν μπορεί να εκφράσει όλα τα
συναισθήματα που σε κατακλύζουν όταν την ημέρα των γενεθλίων σου εκατοντάδες άνθρωποι, φίλοι, γνωστοί αλλά και λιγότερο γνωστοί, σου στέλνουν τις ευχές τους μέσω mail, messenger & FB, βλέπετε είναι ο σύγχρονος τρόπος επικοινωνίας σε μια κοινωνία που ολοένα κλίνεται στον εαυτό της.
Μη μπορώντας να ξεφύγω απ’ αυτό τον κανόνα, αλλά και γιατί είναι ανθρωπίνως αδύνατο να απαντήσω σε κάθε ένα ξεχωριστά – το προσπάθησα αρχικά αλλά είναι τόσο πολλές οι ευχές σας – επέλεξα να σας ευχαριστήσω για τις τόσο όμορφες ευχές σας που ήρθαν να με συναντήσουν με την αγάπη και την εκτίμησή σας, μ’ ένα ιδιαίτερο τρόπο. Ανάμεσα στις τόσες πανέμορφες εικόνες που συνόδευαν τις ευχές σας, διάλεξα δυο που με συγκίνησαν ιδιαίτερα.
 Νικολέτα Αβραμίδου Ομορφε μπαμπα μου χρονια σου πολλα να έχεις υγεία, πολλές ομορφες στιγμές και να εισαι παντα τοοσο δραστήριος!!!!
Σε αγαπω πολυ,πολυ,πολυυυυ!!!!😘😍🍰🍰
Τον Πιάσαμε απροετοίμαστο... Εκπληξηηηη!!!! Χρόνια πολλά μπαμπαααα να σε χαιρόμαστε!!!!+Γιαννης Αβραμιδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου