Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Γιατί άραγε διερωτώνται τώρα;

Γιατί άραγε διερωτώνται τώρα;
Αυτοί είναι κύριοι οι εκλεκτοί των σωματείων για τα επόμενα 4 χρόνια που θα διοικήσουν το ποδόσφαιρο του Νομού Σάμου.
Τώρα μη πάρα .......... μιλάτε για κακή επιλογή σας, όλοι πρέπει να τους βοηθήσουμε να πάνε το ποδόσφαιρο μπροστά.
Ανακοινώσεις
και Διαγγέλματα κατόπιν εορτής είναι αργά,[μετά Χριστόν προφήτες] υπάρχουν πολλοί''''''''''''''.
Αναρωτηθήκατε ποτέ, γιατί ; το Καρλόβασι και ο Πολυκράτης δεν είχαν κανέναν προτεινόμενο για το Δ.Σ της ΕΠΣ Σάμου;; ρωτήστε τους να σας πουν.
Όσο για τον πρώην πρόεδρο τον 7 μηνών, πιστεύω πως έχει και φέρει μεγάλη ευθύνη για την φθίνουσα κατάσταση του ποδοσφαίρου στην Σάμο, διότι 30 και πλέον χρόνια είναι στα διοικητικά και δεν άλλαξε κάτι. Ας μη μεταφέρουμε της ευθύνες ..... αλλού.
ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΜΑΝΩΛΗ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ
Προς 1. το Δ.Σ. της ΕΠΣ Σάμου - Αρχιδιαιτητή
2. κ.κ. Προέδρους Σωματείων
Αγαπητοί φίλοι
Θέλοντας να διευκολύνω την εκλογή από τις αρχαιρεσίες της 06/02/10 ενός νέου Διοικητικού Συμβουλίου, προσέτι δε αγαπητό στον Πρόεδρο της ΕΠΟ Σοφοκλή Πυλάβιο, ο οποίος κατά τη διάρκεια της θητείας μου ως Προέδρου της ΕΠΣ Σάμου, εφάρμοσε σαν Καίσαρας του Ελληνικού Ποδοσφαίρου μια Πολιτική σιωπής και άρνησης. Προσφάτως δε διαβίβασε «απειλές», εκ νέου, όπως και πριν από 7μήνες (πρώτες εκλογές), απειλές που δε διατυπώθηκαν αυτοπροσώπως, αλλά με απεσταλμένο, που κατά τύχη να πω ήταν και τώρα το ίδιο άτομο, που και ίσως έντεχνα να καλλιεργήθηκαν για να δείξουν χάσμα και διαφορά απόψεων με ανίσχυρα απαράδεκτα και φαιδρά επιχειρήματα, αποχωρώ και παραιτούμαι από κάθε αξίωμα της ΕΠΣ Σάμου.
Πέρα όμως απ' αυτά ευχαριστώ το απερχόμενο Διοικητικό Συμβούλιο, μικρή η θητεία της διαδρομής, γιατί; Αλλά μεγάλο το έργο, που με παρουσία των, πολλές φορές και σε βάρος των οικονομικών των συμφερόντων, τίμησαν το αξίωμα και την αποστολή των και παλικαρίσια στάθηκαν δίπλα μου.
Ευχαριστώ όλους τους επώνυμους Διοικητικούς παράγοντες των Αθλητικών Σωματείων, αλλά και τους ανώνυμους φιλάθλους που για μια ολόκληρη ζωή (γιατί 35 χρόνια στην ΕΠΣ είναι μια ζωή) μου έδειξαν εμπιστοσύνη και ανοχή κατά την άσκηση των καθηκόντων μου και είχαν πάντοτε την καρδιά τους και το τηλέφωνο τους ανοιχτό για κάθε βοήθεια και συμβουλή.
Θα ήταν όμως τραγικό μου λάθος και σας παρακαλώ να μου επιτρέψετε να ευχαριστήσω όλους τους παράγοντες που ήταν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της ΕΠΣ Σάμου, τους Διαιτητές και την υπάλληλο της Ενώσεως μας στη μακρόχρονη διαδρομή μου και κυρίως του πρώην Προέδρου Παν. Μυλωνά.
Στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο που θα εκλεγεί εύχομαι καλό κουράγιο και δύναμη.
Τέλος φεύγω με ψηλά το κεφάλι ήσυχος και βέβαιος για το πάλευκο ήθος μου τον αδέκαστο και ανιδιοτελή χαρακτήρα μου, που δεν ακολούθησε κομματικές ή άλλης μορφής παρατάξεις και στάθηκε μακριά από παράγκες υποστηρίζοντας πάντα το καλό του Σαμιώτικου και Ικαριώτικου Ποδοσφαίρου.
Με αθλητικούς χαιρετισμούς
Εμμανουήλ Παπαγεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου