Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Ανακοινώθηκε με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας η υποψηφιότητα του γιατρού Μάνου Λογοθέτη!



Μάνος Λογοθέτης: δεσμεύομαι να ενώσω και να μη διχάσω
Σας καλώ όλους, με την ψήφο σας στις 25 Ιανουαρίου, να μου δώσετε τη δύναμη!
Έχω διδαχθεί από τα λάθη των προκατόχων μου κι έτσι δεσμεύομαι να ακούω προτού να μιλήσω, να συλλογίζομαι προτού να πράξω, να ενώσω και να μη διχάσω.
 
Τετάρτη, 07 Ιανουαρίου 2015 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Την Τετάρτη, 07 Ιανουαρίου, ανακοινώθηκε επίσημα η υποψηφιότητά μου, με

manos logothetis s2


το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, στις επικείμενες βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου 2015. Ο δύσκολος αγώνας μου για μια σθεναρή, σοβαρή και αποτελεσματική εκπροσώπηση των νησιών μας ενάντια στο λαϊκισμό και την αβάσταχτη ελαφρότητα του «όλα θα πάνε καλά, απλά γιατί εμείς το λέμε», ξεκινά. Ως νέος άνθρωπος, θεωρώ πως έχω διδαχθεί από τις εμπειρίες και τα λάθη των προκατόχων μου κι έτσι δεσμεύομαι να ακούω προτού να μιλήσω, να συλλογίζομαι προτού να πράξω, να ενώσω και να μη διχάσω.
Σας καλώ όλους, με την ψήφο σας στις 25 Ιανουαρίου, να μου δώσετε τη δύναμη να παλέψω για την αξιοπρεπή και ανθρώπινη εκπροσώπηση της Σάμου, της Ικαρίας και των Φούρνων απέναντι στην σκληρή και αβέβαιη ελληνική πραγματικότητα. Γιατί το μέλλον μας χρειάζεται νέους ανθρώπους και τα νησιά μας μια νέα αρχή!

Μάνος Λογοθέτης
Υποψήφιος Βουλευτής Σάμου, Ικαρίας & Φούρνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου