Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΝΤΟΣ: Θα είμαι όπως πάντα, βουλευτής όλων των Ξανθιωτών!

Συγκίνηση στον ίδιο και την οικογένειά του, κατάμεστο το εκλογικό του γραφείο

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΟΝΤΟΣ: Θα είμαι όπως πάντα, βουλευτής όλων των Ξανθιωτών, το γραφείο μου θα είναι ανοιχτό σε όλο το κόσμο!
 
Συγκινημένος απο την ισχυρή δύναμη που του έδωσε ο κόσμος της Ξάνθης αφoύ αύξησε την εκλογική του δύναμη σε σχέση με τις εκλογές του 2012 κατά 1.500 ψήφους επί πλέον (συνολικά πήρε 7.262 σταυρούς), ο πρώην Υπουργός και βουλευτής Ξάνθης Αλέξανδρος Κοντός μιλώντας στην εκπομπή "ΕΚΛΟΓΕΣ 2015" του Xanthi channel που παρουσίασε ο Πάνος Παπαδόπουλος, τόνισε οτι "η συγκίνηση του ιδίου και της οικογένειάς του είναι μεγάλη και γι΄αυτό νοιώθει την ανάγκη απο τα βάθη της καρδιάς του, να ευχαριστήσει τον κόσμο της Ξάνθης".
"Οι Ξανθιώτες σε μια τόσο δύσκολη για τον τόπο και την παράταξη εκλογική αναμέτρηση, μου έδωσαν αυξημένη εντολή να συνεχίζω το έργο μου για την Ξάνθη και την περιοχή και  τους ευχαριστώ όλους μέσα απο την καρδιά μου. Αυτό που θέλω να τονίσω ιδιαιτέρως, είναι ένα. Θα είμαι όπως πάντα βουλευτής όλων των Ξανθιωτών, το γραφείο μου θα είναι ανοιχτό σ' όλο το κόσμο. Απο την Δευτέρα 26 Ιανουαρίου μας περιμένει και πάλι πολύ δουλειά "!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου