Τρίτη 5 Ιουλίου 2011

Ο Μάρκο Μαρκόφσκι μιλάει στο Xanthi Reds

ΒΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΟΥ


04-07-2011
Ο Μάρκο Μαρκόφσκι μιλάει στο Xanthi Reds και επιβεβαιώνει ότι είναι παίκτης της Ξάνθης ουσιαστικά από τον Δεκέμβριο. Δηλώνει ευτυχισμένος που ήρθε σε μια ομάδα «παράδεισο» για κάθε επαγγελματία ποδοσφαιριστή. Θεωρεί την Skoda Ξάνθη κορυφαία ομάδα μετά τις μεγάλες ομάδες του ελληνικού πρωταθλήματος. Αποκαλύπτει τις προτάσεις που είχε και γιατί τον κέρδισε τελικά αυτή της Ξάνθης και δεν παραλείπει να ευχαριστήσει τον Χρήστο Πανόπουλο και τον Γιάννη Παπαδημητρίου για την ευκαιρία που του δίνουν να αγωνιστεί στη σούπερ λίγκα με τη φανέλα της Ξάνθης.


Το όνομά σου ακούστηκε πρώτη φορά για ενδιαφέρον της Ξάνθης πέρυσι το καλοκαίρι.

«Η αλήθεια είναι ότι εγώ πέρυσι το καλοκαίρι διάβαζα στις εφημερίδες για το ενδιαφέρον της Ξάνθης. Δε με είχε πάρει κανείς από την ομάδα για να μιλήσουμε. Το Σεπτέμβριο μου αποκάλυψε άνθρωπος της διοίκησης της Δόξα Δράμας ότι είχαν ρωτήσει για εμένα τις τελευταίες μέρες του Αυγούστου άνθρωποι της Ξάνθης. Μου το κράτησαν μυστικό γιατί δεν ήθελαν να φύγω. Δεν είχαν σκοπό να με πουλήσουν και ήξεραν ότι αν το μάθαινα ίσως να επηρεαζόμουνα στη συνέχεια».

Μαζί σου πότε μίλησε η Ξάνθη;

«Η πρώτη κουβέντα μαζί μου έγινε το Νοέμβριο. Με ρώτησαν τότε για το τι σκέφτομαι να κάνω και μου αποκάλυψαν τι σκέφτονται αυτοί για εμένα. Ο τρόπος τους μου άρεσε, μου δώσανε συγχρόνως χρόνο να σκεφτώ . Το επόμενο ραντεβού ήταν το Δεκέμβριο στην Ξάνθη και εκεί ήταν που οριστικοποιήθηκε η συμφωνία και δώσαμε τα χέρια».

Γιατί δεν ήρθες από τότε, δε συναινούσε η ομάδα σου;

«Ήταν οι υποχρεώσεις τέτοιες της Δόξας που δε με άφηναν να φύγω με τίποτα. Εγώ από την πλευρά μου ήθελα να έρθω όσο πιο γρήγορα γινόταν. Η Skoda Ξάνθη -αν και έκανε προσπάθεια- κατάλαβε γρήγορα ότι θα με έχει από το καλοκαίρι και είναι αλήθεια ότι δεν πίεσε την κατάσταση».

Ξέρεις ότι είσαι ο πρώτος Σέρβος που θα φορέσει τη φανέλα της Ξάνθης;

«Κάτι έχω ακούσει, αλλά δεν ήμουν σίγουρος ότι ισχύει και τώρα που μου το λέτε το επιβεβαιώνω. Νοιώθω χαρά, τιμή και περηφάνια μαζί και θα ήθελα να συνδυαστεί αυτή η πρωτιά με μια καλή δική μου παρουσία, ώστε να μείνουν ευχαριστημένοι και οι άνθρωποι της ομάδος από την επιλογή τους. Πιστεύω να βοηθήσω και να έχουμε επιτυχίες».

Η μεταγραφή σου στη Skoda Ξάνθη θεωρείς ότι είναι ένα βήμα στην καριέρα σου;

«Σίγουρα ναι. Ξέρω ότι η Skoda Ξάνθη έχει βγάλει πολλούς παίκτες που αγωνίστηκαν με επιτυχία σε μεγάλες ομάδες. Νοιώθω ότι είναι ένα βήμα για εμένα και ότι έκανα την καλύτερη επιλογή».

Ίσως να είναι και σκαλοπάτι για κάτι μεγαλύτερο στη συνέχεια;

«Αυτήν τη στιγμή δεν το σκέφτομαι έτσι. Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να ξεκινήσω δουλειά με τη νέα μου ομάδα και να προετοιμαστώ όσο καλύτερα γίνεται».

Έχεις συχνή επαφή με τα δίχτυα. Στο άκουσμα όμως της μεταγραφής σου κάποιοι λένε άλλο φούτμπολ λίγκ, άλλο σούπερ λίγκ, τι απαντάς;

«Είναι όντως διαφορετικά, άλλο επίπεδο, αλλά η καλή σχέση με τα δίχτυα κατά την άποψή μου δεν έχει να κάνει με την κατηγορία που αγωνίζεσαι. Και επειδή είναι διαφορετικό επίπεδο θα είναι καλύτερη και οι συμπαίκτες που θα έχω με περισσότερη βοήθεια στον αγωνιστικό χώρο. Πιστεύω ότι θα συνεχίσω να σκοράρω».

Η Skoda Ξάνθη τα τελευταία χρόνια έχει έντονο επιθετικό πρόβλημα. Μετά τον Τόμας Ραζίνσκι κανείς δε μπόρεσε να ανταπεξέλθει το ίδιο. Πιστεύεις ότι θα καταφέρεις να δώσεις λύση;

«Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και δε φοβάμαι να δώσω υπόσχεση στον κόσμο ότι μπορεί να περιμένει από εμένα πολλά. Θέλω να τους κάνω χαρούμενους πετυχαίνοντας πολλά γκολ».

Πώς σου αρέσει να αγωνίζεσαι στην επίθεση, μόνος ή με δεύτερο επιθετικό;

«Τα τελευταία χρόνια στην Δόξα Δράμας συνήθως αγωνίζομαι μόνος στην επίθεση. Δεν έχω πρόβλημα, προσαρμόζομαι εύκολα και στις 2 περιπτώσεις».

Τι γνωρίζεις για την Skoda Ξάνθη;

«Έχω μάθει πολλά για την ομάδα, για το πόσο οργανωμένη είναι και για τις παροχές που έχει για τους ποδοσφαιριστές της. Εξάλλου, από την πρώτη στιγμή που ενδιαφέρθηκε για εμένα φρόντισα να μάθω τα πάντα από τον συμπαίκτη μου Δημήτρη Γελαδάρη και δε σας κρύβω ότι με επηρέασε πάρα πολύ στην απόφαση που πήρα. Θεωρώ για την Skoda Ξάνθη ότι μετά τις μεγάλες ομάδες της Σούπερ Λίγκ είναι η καλύτερη από κάθε άποψη».

Είχες πολλές προτάσεις πριν υπογράψεις στην Ξάνθη και πόσο εύκολα πήρες αυτήν την απόφαση;

«Είχα πολλές προτάσεις και όταν έχεις πολλές προτάσεις δεν είναι εύκολο να πάρεις μια απόφαση. Πρέπει να το σκεφτείς καλά, να περιμένεις. Οι άνθρωποι της Ξάνθης έδειξαν σοβαρότητα στις συζητήσεις μαζί μου, με έκαναν να νιώσω ότι με θέλουν πολύ και αυτό μέτρησε, εύχομαι να τους δικαιώσω. Λίγο νωρίτερα από την πρόταση της Ξάνθης συζητούσα με την ΑΕΚ, είχα μιλήσει με τον κ. Μπάγεβιτς και περίμενα την οριστική τους απάντηση. Ήταν το διάστημα που επρόκειτο να αποχωρήσει κάποιος από τους Μπλάγκο, Σκόκο η Τζεμπούρ. Τελικά είχε επιστρέψει ο Λυμπερόπουλος και κάπου εκεί τελείωσε. Ενδιαφέρθηκαν για εμένα επίσης ο Αστέρας Τρίπολης, ο Ηρακλής και η Λάρισα».


Για επίλογο

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω το μεγαλομέτοχο της ομάδας κ. Χρήστο Πανόπουλο και τον τεχνικό διευθυντή κ. Γιάννη Παπαδημητρίου για την ευκαιρία που μου δίνουν να αγωνιστώ σε μία σημαντική ομάδα όπως είναι η Skoda Ξάνθη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου