Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

ΜΑΝΙΩΤΗΣ Δημήτρης : κρατάω της καλές στιγμές μόνον !!!

Δημήτρης ΜΑΝΙΩΤΗΣ

Τέλος στην παρουσία του στη ΣΑΜΟ έβαλε μετά από έξη χρόνια ο
ΜΑΝΙΩΤΗΣ Δημήτρης! Ο χαρισματικός διαιτητής έλυσε τη συνεργασία του με τον νησιώτικο σύνδεσμο, παρά το γεγονός ότι ήθελε πάρα πολλή ο ίδιος για να παραμείνει. 'Επαγγελματικοί λόγοι τον οδήγησαν στην απόφαση να μετακομίσει στην Αθήνα, για να πάρει και την μεταγραφή του ως διαιτητής από την ΕΠΣ ΣΑΜΟΥ.
Αξίζει να σημειωθεί πως παρά το γεγονός ότι βρίσκεται μόλις στην ηλικία των 27 ετών, ο έμπειρος διαιτητής μετά από 6 χρόνια στην ΣΑΜΟ επέλεξε να συνεχίσει την καριέρα του στην ΕΠΣ δυτικής Αττικής, πάντως, θέλησε να εξηγήσει την απόφασή του: 'Επαγγελματικοί λόγοι με οδήγησαν στην απόφαση να μετακομίσω στην ΑΘΗΝΑ!!! εγώ θα προτιμούσα στη γενέτειρά μου τα ΙΩΑΝΝΙΝΑ. Παράλληλα, στο νέο μου σύνδεσμο έχουν τεθεί υψηλοί στόχοι, παρά το γεγονός ότι τώρα θα ξεκινήσει η προσπάθεια. Στο φινάλε, ο ΜΑΝΙΩΤΗΣ Δημήτρης δεν παρέλειψε να αναφερθεί στον σύνδεσμο διαιτητών ΣΑΜΟΥ, υπογραμμίζοντας: 'Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον πρόεδρο και αρχιδιαιτητή κ. Θέμο ΚΑΡΑΝΙΚΟΛΑΟΥ, όλους τους συναδέλφους μου, και τον κόσμο της Σάμου για τη στήριξη προς το πρόσωπό μου σε αυτά τα έξη χρόνια. Φεύγω χωρίς το παραμικρό παράπονο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι κατά την παρουσία του στην ΣΑΜΟ αποτελούσε τον μόνιμο διαιτητή στα ντέρμπι και στα δύσκολα παιχνίδια των πρωταθλημάτων, όντας διαιτητής -εγγύηση στον τομέα του πειθαρχικού ελέγχου - φυσικής κατάστασης και σίγουρα!!! η σιγουριά των σφυριγμάτων του, από τους ποδοσφαιριστές και τους φιλάθλους που τον εκτίμησαν και παραδέχτηκαν ως τον πιο αδέκαστο και αμερόληπτο διαιτητή!!!.
τελευταία δήλωση του ήταν: κρατάω της καλές στιγμές μόνον !!! και αυτές θα θυμάμαι από το πέρασμα μου στην ΣΑΜΟ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου