Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2022

Ευχές από τον Ταμία του Ελληνικού Εθνικού Τμήματος Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών και πρόεδρο Τοπικής Διοίκησης ΙΡΑ Λάρισας κ. ΚΑΛΑΜΠΟΥΚΑ Αχιλλέα - Βαλάντη για την Κοπή Βασιλόπιτας Συνδέσμου Απόστρατων Αστυνομικών Σάμου



ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

Μη Κυβερνητική Οργάνωση                                                              

Ικτίνου 2,

105 52 - Αθήνα

ΕΛΛΑΣ

Τηλέφ. +30 210 5227 330 +30 210 5226 295

Fax:     +30 210 5248 397

E-mail :ipatamias@gmail.com

                                                                            Αθήνα  11 Φεβρουαρίου 2022

ΠΡΟΣ : Τ.Δ. ΣΑΜΟΥ

ΘΕΜΑ: Κοπή Βασιλόπιτας Συνδέσμου Απόστρατων Αστυνομικών Σάμου.

                 Αξιότιμε κ. Πρόεδρε, αγαπητοί συνάδελφοι,

 Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για μένα η πρόσκληση σας για την παρουσία μου στην εκδήλωση σας, αλλά λόγοι προσωπικοί και υπηρεσιακοί δεν μου το επιτρέπουν, υπόσχομαι όμως ότι σύντομα θα είμαι κοντά σας. Η Σάμος για έμενα είναι η δεύτερη πατρίδα μου, είναι ο τόπος όπου ανδρώθηκα υπηρεσιακά αλλά και εντάχθηκα στην οικογένεια της Διεθνούς Ένωσης Αστυνομικών. Πέρασα μαζί σας τέσσερα υπέροχα χρόνια, όπου άφησα μόνο φίλους που μου άνοιξαν τα σπίτια τους και μου προσέφεραν απλόχερα την Σαμιώτικη φιλοξενία. Σας ευχαριστώ όλους και σας εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία και οικογενειακή ευτυχία!!!

                                            SERVO PER AMIKECO

                                             Υπηρετώ δια της φιλίας

                                                     Ο ΤΑΜΙΑΣ

                                  ΚΑΛΑΜΠΟΥΚΑΣ Αχιλλέας- Βαλάντης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου