Σάββατο 24 Απριλίου 2021

Συνέντευξη με μια Σαμιώτισα, νέα και πετυχημένη, με έντονη προσωπικότητα, δυναμική γυναίκα με σεβασμό και συνέπεια! κα Παπαδάμ ...

================

Συνέντευξη με μια Σαμιώτισα, νέα και πετυχημένη, με έντονη προσωπικότητα, δυναμική γυναίκα με σεβασμό και συνέπεια! κα Παπαδάμ σας ευχαριστούμε για την παραχώρηση της συνέντευξης σας. Είναι μεγάλη μας χαρά να  φιλοξενούμε έναν νέο άνθρωπο, με φρέσκες ιδέες και πάντα πρόθυμο να υποστηρίξει κάθε πρωτοβουλία για την προβολή και προώθηση της Σάμου.

Ερώτηση: κα Παπαδάμ ποιο το έναυσμα της ενασχόληση σας με θέματα που αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση και τον Τουρισμό;

Σας ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία σας κ. Αβραμίδη και συγχαρητήρια για την άκρως επιτυχημένη κάλυψη των  τοπικών ειδήσεων καθώς και για την δική σας προσπάθεια  προβολής και προώθησης της Σάμου και των τοπικών προϊόντων  της. Απατώντας στο ερώτημα σας , η   ενασχόληση μου με θέματα που αφορούν την Τοπική Αυτοδιοίκηση,  τον τουρισμό και τον πολιτισμό ξεκινά από τα φοιτητικά μου χρόνια  ως φοιτήτρια του τμήματος Τοπικής Αυτοδιοίκησης  και μετέπειτα ως μεταπτυχιακή φοιτήτρια του διατμηματικού προγράμματος « Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού»  του Πανεπιστημίου Αιγαίου πάντα επέλεγα ως αντικείμενο των εργασιών μου την Σάμο που είχε ως σκοπό τόσο την ανάδειξη των ευκαιριών, όσο και την επισήμανση των δυσκολιών-προβλημάτων που εντοπίζονται στο νησί μας και πως μπορούν να αναπτυχθούν ή να  αντιμετωπιστούν αντίστοιχα. Στην επιλογή μου ως Ειδική Συνεργάτης του Δήμου Σάμου και του Δήμου Ανατολικής Σάμου μετέπειτα (μετά την διάσπαση της Σάμου σε δύο Δήμους) μου έδωσε την ευκαιρία να ασχοληθώ με το αντικείμενο των σπουδών μου και να βάλω ένα μικρό λιθαράκι στην προώθηση και προβολή του νησιού μας.

 

Ερώτηση: Ποιες οι αρμοδιότητες σας στην Δημοτική Αρχή 2014-2019, της τελευταίας  δηλαδή πενταετίας του ενιαίου Δήμου Σάμου;

Οι αρμοδιότητες μου, βάση της σύμβασης μου, επί Δήμου Σάμου ήταν η παροχή και η διατύπωση εξειδικευμένων  γνωμών, γραπτών ή προφορικών σε επιστημονικά και τεχνικά θέματα για την πραγμάτωση των σκοπών του Δήμου. Παροχή οικονομοτεχνικής υποστήριξης που αφορά τις οργανωτικές μονάδες του  Δήμου, ενασχόληση με τις πολιτικές της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και με τον σχεδιασμό της στρατηγικής του Δήμου , εκπροσωπώντας τον σε θεσμικά όργανα σε Περιφερειακό, Εθνικό και Ευρωπαϊκό επίπεδο.   Ως εκ τούτου απασχολήθηκα με θέματα τουριστικής προβολής του νησιού,  με τις  Διαδημοτικές συνεργασίες, την διοργάνωση Πολιτιστικών εκδηλώσεων, με την κατάθεση προτάσεων χρηματοδότησης για δράσεις τουρισμού και πολιτισμού, με θέματα που αφορούν την ΚΕΔΕ κτλ.

Σε αυτό το σημείο θέλω να ευχαριστήσω τον πρ. Δήμαρχο Σάμου κ. Μιχάλη Αγγελόπουλο για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπο μου  και για την ευκαιρία που μου έδωσε να αξιοποιήσω τις γνώσεις μου πάνω στην εξειδίκευσή μου και να αναπτύξω τις σχετικές με τα καθήκοντά μου πρωτοβουλίες.

 

Ερώτηση: Διετελέσατε μια επιτυχημένη Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Πύργου «Η Κυβέλη»  πείτε μας για την εμπειρίας σας

Απάντηση:Διετέλεσα Πρόεδρος του Συλλόγου Γυναικών Πύργου « Η Κυβέλη» από το 2017 έως το 2019 πλαισιωμένη από αξιόλογα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου. Προτεραιότητες μας  ήταν η   συνέχιση όλων των δραστηριοτήτων που αφορούσαν  τα παιδιά και τους κατοίκους του χωριού αλλά και  η δημιουργία νέων δραστηριοτήτων με στόχο την διασφάλιση της πολιτιστικής Κληρονομιάς του χωριού μας, την διοργάνωση εκδηλώσεων καθώς και της προβολής  της Κοινότητας μας. Ως Διοικητικό Συμβούλιο συμμετείχαμε σχεδόν στο σύνολο των Πολιτιστικών εκδηλώσεων του Δήμου μας  δίνοντας το παρών δυναμικά και πάντα με χαμόγελο! Αν κρίνετε την Προεδρία μου ως επιτυχημένη δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω εγώ-αυτό το μόνο που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι εργαστήκαμε για το καλό του χωριού μας ως μια πολύ δυνατή και ενωμένη ομάδα και προσφέραμε το μέγιστο που μπορούσαμε αξιοποιώντας το ειδικό ιστορικό βάρος της «Κυβέλης». Οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους «φίλους» της Κυβέλης  που ήταν δίπλα μας  και υποστήριξαν στο έργο μας -χωρίς αυτούς  πραγματικά θα ήταν αδύνατη η πραγματοποίηση όλων αυτών των δράσεων.

Ερώτηση:  Να υποθέσουμε ότι στην επόμενη εκλογική διαδικασία θα σας δούμε υποψήφια σε κάποιον δημοτικό ή περιφερειακό συνδυασμό;

Απάντηση: κ. Αβραμίδη προσωπικά θέλω το καλύτερο δυνατόν για το νησί μας, θέλω την Σάμο μπροστά από τις εξελίξεις, με εξωστρέφεια ,με  σχέδιο ανάπτυξης και εφαρμογή του στην καθημερινότητα μας- δούλεψα και θα δουλεύω πάνω σε αυτό, με τα όποια αποτελέσματα,  χωρίς να κοιτάω ποτέ  το ρολόι και αν είναι Σάββατο ή Κυριακή. Για να προσφέρεις στον τόπο σου δεν χρειάζεται απαραίτητα να είσαι αιρετός κατά την γνώμη μου το μόνο που χρειάζεται είναι  αγάπη για τον τόπο, όρεξη για δουλειά και όραμα!



================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου