Σάββατο 2 Μαΐου 2015

Ένας έρωτας που ζεί μέσα απο τραγούδια και τα όνειρα που γίνονται αληθινά πρωταγωνιστούν στο πρώτο μυθιστόρημα της Ευελίνας Φραγκούλη με τίτλο "Πανσέληνος στη θάλασσα".

H Ευελίνα Φραγκούλη στο πρώτο μυθιστόρημα της!.

11156815 10203825865628330 507333088 n
Ένας έρωτας που ζεί μέσα απο τραγούδια και τα όνειρα που γίνονται αληθινά πρωταγωνιστούν στο πρώτο μυθιστόρημα της Ευελίνας Φραγκούλη με τίτλο "Πανσέληνος στη θάλασσα".
Μια ψυχή που δονείται για μια άλλη. Ακόμα κι αν η άλλη ψυχή αδυνατεί να ακούσει την μελωδία. Ένα βιβλίο για αυτούς που πιστεύουν ότι ο έρωτας είναι πιο δυνατός και πιο αληθινός από την ευτυχία. Διαβάστε στη συνέχεια:
11158184 10203825864948313 679112351 n
 Η Ευελίνα Φραγκούλη
Το πραγματικό τής όνομα είναι Ευαγγελία Φραγκουλάκη. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Σάμο , το νησί του αξέχαστου Νίκου Σταυρίδη.
Η καταγωγή της είναι από την Μυτιλήνη.
'Οπως λέει η ίδια : "Μικρή ήμουν πολύ ήσυχο παιδί στα παιδικά μου χρόνια και στην εφηβεία, δεν μιλούσα, δεν ήμουν καλή μαθήτρια αλλά παρατηρούσα τα πάντα και τους πάντες. Κλεινόμουν στο δωμάτιο μου και έγραφα μικρά κείμενα από τα όποια μπορούσα να εκφράζομαι, ότι αισθανόμουν το έγραφα. Όταν πέρασα πολλές δυσκολίες από μια περίοδο της ζωής μου τα τελευταία 10 χρόνια και πόνεσα, υπόφερα, ξεκίνησα και έγραψα το πρώτο μου βιβλίο την Πανσέληνο στη θάλασσα.
Έπειτα από άπειρα βράδια μοναξιάς."
Το βιβλίο διατίθεται στο βιβλιοπωλείο "Λέξης" (Γιαννουλόπουλος, παραλιακή λεωφόρο Θεμ. Σοφούλη στη πόλη της Σάμου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου