Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Bαγγέλης Καρράς: το χρωστάω στον εαυτό μου κάποια μέρα να μιλήσω για το Πολυκράτη να πω πολλές αλήθειες

Ο Bαγγέλης  Καρράς : Θέση μου είναι η ομάδα να ξαναπροκηρύξει εκλογές και να εκλεγεί νέα διοίκηση με ανθρώπους που αγαπάνε την ομάδα
Ο Bαγγέλης Καρράς : Θέση μου είναι η ομάδα να ξαναπροκηρύξει εκλογές και να εκλεγεί νέα διοίκηση με ανθρώπους που αγαπάνε την ομάδα

  19/08/2014 (Αναδημοσίευση από το  F/B)

Εδώ στο νησί μας το μόνο που μας ενδιαφέρει είναι πια ομάδα θα δώσει τα περισσότερα χρήματα για να δελεάσει το κάθε παίχτη ή προπονητή νομίζοντας ότι έτσι θα ανέβει σίγουρα στη Γ´ εθνική.
 Δεν θέλω να μειώσω ούτε να απογοητεύσω κανέναν αλλά για να ξαναανέβει ομάδα από μπαράζ θέλει οργανωμένη προσπάθεια, τύχη, συγκυρία.
Τώρα στα του οίκου μας δηλ. στα του Πολυκράτη δεν έχει σημασία ποιοι θα μείνουμε ποιοι θα φύγουνε. Αυτό που έχει σημασία είναι να βρούμε ένα προπονητή να ξαναβάλει η ομάδα στόχους να επενδύσει στις υποδομές στα ήδη υπάρχοντα ταλέντα της και το αποτέλεσμα πιστεύω ότι θα μας δικαιώσει στο μέλλον.
Υποδομή, αναπτυξιακό πρόγραμμα.  Εκεί θα επενδύσουμε όχι μόνο στο basket αλλά και στο ποδόσφαιρο με μια κίνηση που αν γίνει θα ξεκολλήσει το άθλημα από το πάτο και την ανυπαρξία. Αυτά είναι τα όνειρα μου για το Πολυκράτη. Μια ομάδα με υποδομές χορηγούς έσοδα, μια ομάδα που θα επενδύσει στις μικρές ηλικίες μια ομάδα που θα προσαρμοστεί στα νέα κοινωνικοοικονομικά δεδομένα θα ξεπεράσει ανώδυνα την κρίση και θα βγει κερδισμένη.
Τα Κύπελλα και τα πρωταθλήματα θα έρθουν μέσα από τη δουλειά και το προγραμματισμό.
Όσο για τις επιθέσεις και το πόλεμο που δέχομαι τις τελευταίες ημέρες από κάποιους <παράγοντες του Πολυκράτη > όπως αποκαλούνται να ξέρουν ότι ποτέ δεν τους κράτησα κακιά ούτε θα το κάνω τώρα και απλά νομίζω ότι ήρθε η ώρα να μου πούνε ένα μεγάλο ευχαριστώ τόσο για αυτά που έχω κάνει για την ομάδα όσο και για τα παιδιά τους.
Έχω τη συνείδηση μου καθαρή έχω προσφέρει
 στην ομάδα και τα παιδιά σας όλες μου τις δυνάμεις σωματικές οικονομικές και πάντα βάζω το καλό της ομάδας μας πάνω από πρόσωπα. Ίσως αυτό να στεναχωρεί κάποιους αλλά να με συγχωρήσετε που δεν μπορώ να κάνω αλλιώς.
Εγώ θα συνεχίσω την προσπάθεια μου. Από την ομάδα δεν έδιωξα ποτέ κανένα ούτε αθλητή ούτε παράγοντα ούτε προπονητή. Η πόρτα της ομάδας ήταν είναι και θα είναι πάντα ανοιχτή σε όσους θέλουν να βοηθήσουν. Οι υπόλοιποι που βάζουν το εγώ τους πάνω από την ομάδα ας καθίσουν σπίτι τους κάνοντας πιο εύκολα από εκεί από το καναπέ τους την κριτική τους.
Θέση μου είναι η ομάδα να ξανάπροκηρυξει εκλογές και να εκλεγεί νέα διοίκηση με ανθρώπους που αγαπάνε την ομάδα με ανθρώπους υπαρκτούς στα γήπεδα και όχι φαντάσματα με ανθρώπους που θα τολμήσουν να οδηγήσουν την ομάδα μας στο δρόμο των επιτυχιών και όχι της γκρίνιας.
Δεν θέλω να πω άλλα γιατί δεν θέλω να στεναχωρώ κάποιους.
Όμως το χρωστάω στον εαυτό μου κάποια μέρα να μιλήσω για το Πολυκράτη να πω πολλές αλήθειες για πρόσωπα και γεγονότα, πως κατάφερε η ομάδα να ανεβεί κατηγορία τι πόλεμο δέχτηκα και δέχομαι ποιοι πραγματικά βοηθάνε το σύλλογο ποιοι είναι οι τζάμπα μάγκες, για να μάθει κάποτε και ο κόσμος τις αλήθειες.
Μέχρι τότε συνεχίστε να βαράτε! Το ανάχωμα αντέχει.
Bαγγέλης Καρράς  Πρόεδρος  ΑΟ Πολυκράτη







πηγή:http: samossports



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου