Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και ευτυχισμένος που παραμένω στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ


 Ο Θωμάς Γρυπαίος δήλωσε...
 είμαι ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ Σάμου και με τρελαίνει η κερκίδα της...
 Ο ποδοσφαιριστής της Αναγέννησις Σάμου Θωμάς Γρυπαίος δήλωσε στον Σαμιακό Τύπο και το 2000 γκολ.

Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και είμαι πολύ ικανοποιημένος από την συμπεριφορά της διοίκησης της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ Σάμου που μου έκανε την τιμή να είμαι μέλος της και να συμμετέχω στης αγωνιστικές της υποχρεώσεις.
Ευχαριστώ ακόμα της διοικήσεις τον ομάδων που με πλησίασαν και θέλησαν να με εντάξουν στο δυναμικό τους, είναι τιμή για εμένα να με θέλουν ακόμα και ''αντιπαλοι'' άλλων ομάδων, όμως εγώ δεν θα μπορούσα τουλάχιστον σε αυτή τη φάση να αγωνιστώ σε άλλη ομάδα πλην της ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΣ που είναι η ομάδα της καρδιάς μου, η ομάδα που αγάπησα στη Σάμο, μέσω της οποίας αναδείχτηκα και έγινα γνωστός στην αθλητική οικογένεια του νομού.
Η Αναγέννηση με συγκίνησε και με έκανε να εντυπωσιαστώ με τα υπόλοιπα τμήματα του Βόλεϊ του οποίου είμαι fan της Πρωταθλήτριας Ομάδας Γυναικών και Κορασίδων, Μπάσκετ και Στίβου τα οποία παρακολουθώ όταν δεν έχω υποχρεώσεις με την ομάδα ποδοσφαίρου.
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένος και ευτυχισμένος που παραμένω στην ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ όπου απέκτησα φίλους και είμαι περήφανος για αυτούς.
Δεν με ενδιαφέρουν τα ανταλλάγματα στον αθλητισμό, παίζω ποδόσφαιρο για την αγαπημένη μας κερκίδα που μας ακολουθεί παντού, την διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και βέβαια για τα αγαπημένα πρόσωπα που αφιερώνω τα γκολ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου