Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

σημαντικό τεστ για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Εθνική μας


Πελετίδου: Καταφέραμε ανά διαστήματα να έχουμε τον έλεγχο

 Πελετίδου: Καταφέραμε ανά διαστήματα να έχουμε τον έλεγχο

Ένα σημαντικό τεστ για την κατάσταση στην οποία βρίσκεται η Εθνική μας ήταν το χθεσινό φιλικό με το αντιπροσωπευτικό συγκρότημα της Ρουμανίας, και η Ε. Πελετίδου μας μίλησε για την προετοιμασία της Εθνικής μας ενόψει των προκριματικών του Παγκοσμίου.

"Κατ' αρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω τον προπονητή μου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε, όπως επίσης και την ομάδα μου που παρά τις δυσκολίες, δουλέψαμε αρκετά, όσο ήταν βέβαια εφικτό.

Ήταν πολύ σημαντική για μένα η επιστροφή μου στην Εθνική. Χάρηκα σε προσωπικό επίπεδο, αλλά όχι και για το αποτέλεσμα του αγώνα.

Ήταν ένας πολύ δυνατός αντίπαλος και ένα πολύ καλό τεστ για μας. Σχεδόν σε όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού οι συμπαίκτριες μου προσπαθούσαν να έχουν τον έλεγχο του παιχνιδιού και τα καταφέραμε ανά διαστήματα.

Θεωρώ ότι το αποτέλεσμα αυτό μας αδικεί και δεν αντικατοπτρίζει την εικόνα του παιχνιδιού".

πηγή : www.womensports.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου