Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

"ψηλά τον πήχη"

29-12-2010
φωτο: Ο Δημήτρης Σουάνης παραλαμβάνει το βραβείο από τον Ζήση Βρύζα

Ο πολυτιμότερος παίκτης της 15ης αγωνιστικής του Πρωταθλήματος Δημήτρης Σουάνης παρέλαβε το σχετικό βραβείο από τον Ζήση Βρύζα λίγο πριν την απογευματινή προπόνηση. Το Xanthi Reds ήταν εκεί και σας μεταφέρει τις λεπτομέρειες.

Σουάνης:«Είναι πάρα πολύ σημαντικό για εμένα, είμαι πολύ χαρούμενος που ο κόσμος με ψήφισε ως τον καλύτερο παίκτη της 15ης αγωνιστικής και τον ευχαριστώ γι’ αυτό. Η χαρά μου βέβαια είναι διπλή γιατί με βράβευσε ο κ. Ζήσης Βρύζας ο οποίος έχει προσφέρει πάρα πολλά στο ελληνικό ποδόσφαιρο».

Σχετικά με τη βράβευση του, είπε: «Ήταν μία καλή εμφάνιση από πλευράς μου, όμως το σημαντικότερο ήταν ότι πήραμε μία σπουδαία εκτός έδρας νίκη. Το παν είναι να κερδίζουμε και από εκεί και πέρα μακάρι να είμαι ξανά εγώ ο πρωταγωνιστής. Σίγουρα ο κόσμος περιμένει το καλύτερο, όμως εγώ έχω ανεβάσει από μόνος μου πολύ ψηλά τον πήχη».

Ερωτηθείς για το ποιον θα ήθελε να αφιερώσει το βραβείο, ο Έλληνας επιθετικός απάντησε: «Σε όλους τους συμπαίκτες μου γιατί αυτό το βραβείο ανήκει σε όλη την ομάδα. Η καλή δουλειά που γίνεται έχει αρχίσει να φαίνεται στο γήπεδο, ενώ πλέον έρχονται και τα επιθυμητά αποτελέσματα».

Ενόψει του αγώνα που ακολουθεί, ο Σουάνης τόνισε: «Σίγουρα είναι ένα πολύ δύσκολο παιχνίδι, ο Παναθηναϊκός είναι μία πολύ καλή ομάδα με καλούς ποδοσφαιριστές, όμως εμείς θα κοιτάξουμε να κάνουμε το παιχνίδι μας και ελπίζω να είμαστε καλοί για να πανηγυρίσουμε τους τρεις βαθμούς της νίκης».

Ο 26χρονος επιθετικός κλείνοντας έδωσε τις ευχές του: «Να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο καλές γιορτές, ευτυχισμένο και χαρούμενο το νέο έτος».

Βρύζας:

«Εύχομαι στον Δημήτρη Σουάνη εις ανώτερα και ότι καλύτερο. Η βράβευση του είναι μία πολύ μεγάλη διάκριση γιατί τέτοιες κινήσεις δίνουν κουράγιο και δύναμη σε έναν αθλητή να συνεχίσει σε αυτό τον δρόμο».

Ο βοηθός του Φερνάντο Σάντος μίλησε και για τη φετινή εικόνα της Skoda Ξάνθη: «Νομίζω ότι όταν χτίζεται μία ομάδα από την αρχή με νέα πρόσωπα χρειάζεται και τον χρόνο της. Όπως φάνηκε και η αλλαγή προπονητή ήταν καθοριστική, φαίνεται πως η ομάδα έχει βρει μία ισορροπία και ένα αγωνιστικό στυλ παιχνιδιού, κάτι που έφερε και τα αποτελέσματα»

Ο Βρύζας αναφέρθηκε και στην Εθνική ομάδα και τη δουλειά που γίνεται εκεί:

«Αυτό που περιμένουμε είναι αυτό που ξέραμε από την αρχή, ότι χρειάζεται σκληρή δουλειά, ενώ υπάρχει διάθεση και όρεξη. Έχουμε πολύ δύσκολα παιχνίδια μπροστά μας και το σίγουρο είναι ότι θα διεκδικήσουμε την πρόκριση έως το τέλος με όλες μας τις δυνάμεις. Νομίζω ότι και ο ίδιος ο κ. Σάντος το έχει ξεκαθαρίσει, όπως σε κάθε ομάδα είναι βασικό να έχει έναν δυνατό κορμό και από εκεί κι έπειτα παρακολουθούνται όλοι οι Έλληνες παίκτες και οι πόρτες είναι ανοιχτές για όλους.

Τέλος, όσον αφορά τους Άραβες και τον ΠΑΟΚ

Δεν θέλω να πω κάτι, να ευχηθώ σε όλους καλές γιορτές, καλή χρονιά και ας ελπίσουμε να δούμε καλύτερα παιχνίδια και περισσότερους Έλληνες ποδοσφαιριστές».

Παραλειπόμενα:

Διπλή προπόνηση περιλάμβανε το πρόγραμμα της Τετάρτης για τη SKODA ΞΑΝΘΗ. Ο μόνος που έλειπε από την σημερινή προπόνηση ήταν ο Μπεκαμέγκα, αναμενόταν να φτάσει αργά το βράδυ.

Αύριο Πέμπτη το φιλικό με τον Ορφέα Ξάνθης 15:00

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου