Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Ένα μεγάλο ευχαριστώ είναι λίγο

Διεθνής Ένωσης Αστυνομικών
Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων

Τοπικής Διοίκησης Σάμου

Αβραμίδης Γεώργιος
Ένα μεγάλο ευχαριστώ είναι λίγο
!!!
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον Αντιπρόεδρο του Εθνικού Τμήματος της Διεθνής Ένωσης Αστυνομικών Κο Κυριάκο ΚΑΡΚΑΛΗ για την εξυπηρέτηση και την βοήθεια που παρείχε στην οικογένειά μου, όταν ερχόμενοι από τα Γιάννενα στην Αθήνα συνάντησαν την μεγάλη απεργία όλων των μέσων μαζικής μεταφοράς και άοκνα όπως πάντα βοήθησε έτσι ώστε να μετακινηθούν τα μέλη της οικογένειάς μου από τον σταθμό των ΚΤΕΛ στο λιμάνι του Πειραιά έγκαιρα και δίχως ταλαιπωρία για να ταξιδεύσουν με το πλοίο για την Σάμο.
Επίσης ευχαριστώ θερμά τον συνάδελφο και υπεύθυνο τον IPA Κυριάκο ΚΑΡΚΑΛΗ για την φιλοξενία του γιου μου όταν βρέθηκε στην Αθήνα για να επισκεφθεί τον γιατρό του.
Πιστεύω να μπορέσω και εγώ με την σειρά μου να ανταποδώσω την μεγάλη εξυπηρέτηση που παρείχε ο φίλος Κυριάκος ΚΑΡΚΑΛΗΣ στην οικογένειά μου.
Ευχαριστώ πολύ καλέ μου φίλε.
Γιώργος Αβραμίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου